POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez NTSerwis z siedzibą w Gdańsku, ul.Jaśkowa Dolina 9 /5a przechowywane są natomiast na serwerach firmy 3Net.pl, e-mail info@3net.pl biuro 80-244 Gdańsk-Wrzeszcz Al. Grunwaldzka 102 telefon (0 prefiks 58) 345 44 44
Oświadczenie
Celem niniejszego oświadczenia jest powiadomienie Państwa o zasadach ochrony danych osobowych zbieranych podczas transakcji internetowych oraz rejestracji nowego Klienta w sklepie www.canonserwis.pl Powierzone nam dane są przetwarzane wyłącznie do realizacji zamówień. Firma NTSerwis nie sprzedaje, nie wypożycza ani nie udostępnia w żaden sposób danych osobowych przesłanych za pośrednictwem witryny internetowej
Zgodnie z ustawą "o świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) z naszej strony nie zostanie wysłana żadna oferta handlowa oraz informacja o promocjach, jeśli Klient sobie tego nie życzy.
Dane osobowe mogą zostać ujawnione bez zgody danego użytkownika na podstawie przepisów lub postanowienia sądu, w ramach współpracy z organami ścigania lub w celu ochrony majątku lub praw umownych firmy NTSerwis
PRAWA DOSTĘPU DO DANYCH
Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - po zarejestrowaniu się na stronach www.canonserwis.pl odnośnik Moje Konto, użytkownik ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U.Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.01.20004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych
(Dz. U. Nr 100, poz.1024).
BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW
Wszystkie dane zbierane podczas transakcji są chronione protokołem SSL, szyfrującym wymieniane informacje od chwili rozpoczęcia transakcji aż do jej sfinalizowania.
Certyfikat zabezpieczeń
Zakładając konto lub logując się na swoje konto w naszym sklepie, bądź też przechodząc do kasy, Państwa przeglądarka internetowa może wyświetlić "Alert zabezpieczeń" mówiący że: "Certyfikat zabezpieczeń został wydany przez firmę, której nie zaklasyfikowano do grupy godnych zaufania". Znaczenie komunikatu jest takie, że producent przeglądarki (implementacji protokołu SSL) przyjął kilka urzędów certyfikacji jako zaufanych (najbardziej znanym jest VeriSign). Ponieważ "wiarygodne" urzędy certyfikacji (czyli te wpisane domyślnie w przeglądarkę) świadczą głównie usługi dla sektora bankowego, pobierają bardzo duże opłaty za udzielenie certyfikatu, dlatego poszczególni dostawcy Internetu lub usług (w naszym przypadku 3Net.pl) udzielają własnych certyfikatów. Jest to tanie, bezpieczne i wygodne rozwiązanie. Dla Klienta ma to znaczenie takie, że cała komunikacja z naszym sklepem jest szyfrowana i poufna. Dla zwiększenia bezpieczeństwa nie prosimy o podawanie tajnych danych (np. numeru karty kredytowej), ale dzięki szyfrowaniu chronimy dane adresowe naszych Klientów. Klient może więc bez obawy zainstalować certyfikat naszego sklepu jako zaufanego i wiarygodnego partnera, wówczas nie będzie pojawiał się "Alert zabezpieczeń". Sklepy internetowe które nie stosują zabezpieczenia SSL, czyli cała wymiana danych jest prowadzona otwartym tekstem, unikają pojawiania się komunikatu o braku zaufania dla certyfikatu, stwarzając pozory bezpieczeństwa, podczas gdy wszystkie dane wpisywane przez Klienta można odczytać przy pomocy dostępnych w Internecie programów.
Znaczniki kontekstu klienta (cookies) Oprogramowanie sklepu automatycznie otrzymuje i zapisuje na serwerze dane pochodzące z przeglądarek odwiedzających witrynę, w tym: adres IP komputera odwiedzającego oraz inne informacje, wykorzystując znaczniki kontekstu klienta(cookies).
Dane takie, pochodzące z tysięcy odwiedzin witryny, są agregowane i analizowane razem. Umożliwia to poznanie tendencji odwiedzin witryny firmy, określenie najpopularniejszych elementów oraz danych dostępnych na tych witrynach. Jednakże mają Państwo możliwość poinformowania nas o tym, że nie życzą sobie wykorzystywania takich informacji w przyszłości.
Aktualizacja danych
Jako zarejestrowany Klient witryny mogą Państwo po zalogowaniu się przeglądać i modyfikować swoje dane osobowe. Oprócz tego mogą Państwo wysłać wiadomość e-mail z żądaniem zmiany lub usunięcia Państwa danych. Regulamin sprzętu odsyłanego lub przyjmowanego do serwisu:
1. Centrum Serwisowe NTSerwis działa w oparciu o regulamin oraz cennik usług serwisowych.
2. Klient pozostawiając sprzęt w Serwisie akceptuje niniejszy regulamin .
3. Przyjecie sprzętu komputerowego do Serwisu odbywa sie w siedzibie firmy ul. Jaśkowa Dolina 9 80-252 Gdańsk
4. W przypadku przyjęcia zlecenia wysyłkowego , klient zgłasza usterkę i przekazuje dane potrzebne do wypełnienia przyjęcia serwisowego telefonicznie,faxem badź mailem. W ten sposób uzyskuje numer REWERSU którym w sposób widoczny oznacza przesyłkę.
5. Klient ma obowiązek podać dane osobowe, które zostaną wykorzystane do celów przewidzianych niniejszym regulaminem a zarządzanie tymi danymi odbywa sie zgodnie z Polityka Prywatności.
6. Przesyłki nieoznaczone numerem Rewersu, wysłane za pobraniem lub na koszt Serwisu nie będą przyjęte:
7. Każde zlecenie serwisowe składa się z następujących po sobie statusów.
8.1 - nadanie nr serwisowego,
8.2 - przyjecie zgłoszenia, wydanie dokumentu Rewers
8.3 - badanie sprzętu, diagnoza usterki ,
8.4 - ustalenie kosztów i przebiegu naprawy,
8.5 - zakończenie naprawy - informacja klienta,
8.6 - wydanie z naprawy.
9. Na dokumencie Rewers umieszczono informacje umożliwiające Klientowi wgląd w status Swojego zlecenia serwisowego przy pomocy systemu ZLECENIA ON-LINE lub dowolna inna droga komunikacji.
10. Sprzęt dostarczany do Serwisu musi być kompletny . Na żądanie klienta Serwis może przyjąć sprzęt niekompletny, ale w przypadku kiedy naprawa okaże się z tego powodu niemożliwa Klient zostanie obciążony kosztami ekspertyzy sprzętu zgodnie z obowiązującym cennikiem.
11. Sprzęt przyjęty do serwisu podlega ocenie mającej na celu dokładne ustalenie usterki. Koszt badania jest uzależniony od rodzaju sprzętu , ale jego wartość nie przekracza 30,00 zł netto.
12. Koszt badania jest odliczany od kwoty należnej za wykonanie usługi w przypadku wykonania naprawy.
13. Jeżeli sprzęt objęty jest gwarancja Klient jest zobowiązany dostarczyć wraz ze sprzętem dowód zakupu oraz kartę gwarancyjna.
14. Jeżeli komputer, dysk, system lub jakakolwiek inne urządzenie lub cześć sprzętu lub oprogramowania zostanie zabezpieczona hasłem w sposób uniemożliwiający dokonanie naprawy lub sprawdzenia sprzętu i w momencie przyjęcia do Serwisu Klient nie poinformuje o tym fakcie oraz nie udostępni lub nie usunie haseł, wtedy czas naprawy liczy się od dnia dostarczenia przezKlienta niezbędnych haseł.
15. Maksymalny czas naprawy sprzętu wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia do Serwisu, w przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów), termin naprawy ulega przedłużeniu po uzgodnieniu z klientem .
16. Jedynym dokumentem uprawniającym do odebrania sprzętu z Serwisu jest REWERS . Serwis zastrzega, ze nie wydaje duplikatu REWERSU oraz nie ponosi odpowiedzialności za skutki jego utraty .
17. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione na nośnikach urządzenia przyjętego do naprawy (dyskach, pamięciach flash itp.), jeżeli Klient nie zamówi usługi archiwizacji danych. Oprogramowanie znajdujące się na dysku(dyskach,nośnikach,itp.) Klienta stanowi wyłączna własność Klienta.
18. Za sprzęt nieodebrany po 21 dniach od daty zakończenia naprawy Serwis nalicza koszty magazynowania i ubezpieczenia sprzętu w wysokości 5,00 zł za każdy dzień.
19. Sprzęt komputerowy nieodebrany po 90 dniach od daty zakończenia naprawy przepada na rzecz Centrum Serwisowego NTSerwis , po uprzednim powiadomieniu Klienta droga mailowa lub osobnym pismem.
20. Na wykonane usługi Serwis udziela 30 dniowej gwarancji.